Ninis :)

Hektisk dag måste jag säga! Började med att åka till Månsgård på pay ande ride med Maja och Licka som hoppade 40 och sen 50 cm :) Dom var jätteduktiga!!

Efter det följde jag med Cissi hem och hoppade hennes häst Nina (dock är hon D-ponny :D ) Hahah räserfart kan man ju lugnt kalla det! Ska antagligen hoppa med henne på Måndag ocskå :)>

Ninis i blå grimma förra vintern om jag inte minns helt fel :)

Cissi körde mig hem och då blev det konditionsträning med Star och sen lite galoppträning med Tippen :) Har alltså ridit 3 hästar idag och mitt knä gäör ganska ont, men dte går över med mitt back on track skydd :)

Tror jag har kommit fram till att byta utrustningsfärg från brun tills svart mest på grund av att alla bruna begagnade sadlar är så slitna och ser så fula ut. Men det återstår att se :) Imorgon ska vi på middag hos farmor i Blekinge och på söndag hos Mormor och Morfar...

//Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0