Inte så smart...

Nej det kanske inte var så smart att åka till Cissi med Star och träna eftersom jag har varit ganska så sjuk men både jag och hästen behövde det inför tävlingen på lördag...Blir säkert sjuk igen, MEN Det gick väldigt bra tyckte jag, tränade på att få igenom halvhalter mellan hinderna och det lyssnade hon på helt okej :)

Mamma fotade men dom blev inte så bra dock...(hon hade fel inställning på kameran)





Tror faktiskt jag ska gå och lägga mig nu ska lägga matteboken över huvudet så all kunskap flyger in lite mystiskt inatt så jag kan allting till provet imorgon!

//Matilda


Kommentarer
Sara Carlsson

sv: tack så mycket :D

det är en Henri de Rivel, köpt på city gross i kalmar.. fast den finns inte där längre och jag har ingen koll på vart man kan köpa den :/

2011-04-15 @ 14:31:53
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0