Gunnarlunda imorgon

Underbar känsla att lägga sig i en säng med nytvättade lakan! :) I skolan idag lysnade vi på treornas projektredovisningar där merparten faktiskt var väldigt intressanta och givande :) Har dock ingen aning om vad jag själv vill arbeta med som projekt då min egentliga idé antagligen inte kommer att bli godkänd :/

Lämnade faktisk in både stars nosgrimma och lickas träns på lagning idag så det kunde jag hämta på måndag :D Sen åkte jag hem och städade lite. Det är alltid skönt när man är färdig!

Red ut med Star idag, Red faktiskt på Hacket då jag kände att hon behövde det för lite omväxlingsskull, Imorgon kommer Cissi och då blir det dressyrträning med båda hästarna och efter det ska jag och mamma till Gunnarlunda Spa och Rehab på öppethus :)

//Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0