expensive minutes

Det är läskigt hur snabbt det kan gå att göra av med tusen spänn.. :( Jag tog cykeln inom hööks  efter skolan och var där i Max 5 minuter medan jag plockade ihop ett regntäcke, ett schabrak, en luva och ett sett med bensydd...jaja, pållen min kommer bli grymt snygg på nästa tävling iaf :D
På tal om tävling satt jag idag på historielektionen (som varade heela dagen och jag var på väg att somna ett flertal gånger!) och planerade tävlingar ;)
17 oktober - 90+90 i Munka
24 oktober - 90+1m på hfrk
06 november - 90+1m hässleholm eller torns - beroende på var pappa vill köra!
27 november - 95+1m åsbo Julahoppningar
Nu ska jag kolla på tv så det blir en lite tidigare kväll än dem tidigare i veckan...
ungefärlig dagens outfit och så hade jag en långärmad vit bolero, min
stora svarta stickade halsduk och vita knästrumpor ist för gråa :)
puss&godnatt!


Kommentarer
Amanda

AW :D tjata på din pappa att han ska köra dig till hlm! :D <3

2010-10-01 @ 14:50:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0