another sunday without the sun...

Nu är det nära..  Idag var huset på annons i tidningen och det kändes väldigt konstigt att se vårt hus där, under till salu sidorna.. Det känns att det är på riktigt nu när det börjar hända lite "större" saker. När fotografen (som var väldigt duktig) var här och fotade fantastiska bilder kändes det bara kul och inte så allvarligt som det faktiskt är.
Detta huset var helt nytt för oss, ingen har bott här tidigare och därför känns det svårt att lämna det. Men samtidigt får vi ett jättefint mycket större hus att flytta till istället. I det nya huset har det också hänt en massa saker och snart är köksinredningen redo att sättas in :)
Nog om hus! Igår kom Cissi och då blev det en rejäl dressyrträning! Att jag sen var sjuk är ju en annan sak... men det gick bra i alla fall och idag hade jag tänkt "lösgaloppera" henne i paddocken för ärligt talat orkar jag inte rida idag. Det blir lite foto istället :)
Nu ska vi köra!
(Måste bara tillägga att jag tränade innan,
*300 varv med min "vikt" rockring
*rygglyft, "sitta i stolen" och armarna i 90 grader med vikt i händerna,
känner mig duktig :) )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0