lång dag..

Kändes som att jag tillbringade heela dagen på hfrk igår! Först blev det en runda dit med Lickis i släpet för Maja skulle rida LC:1 på henne :) Det gick väldigt bra för att vara första gången måste jag säga!

Söta lilla Lickis och Maja :)
Sen åkte vi hem och bytte häst och tillbaka till hfrk, jag hade ju också fått för mig att tävla dressyr på min för övrigt hopphäst! Hon var superfin på framridningen, sen blev det tyvärr lång väntan i ridhuset innan det var vår tur eftersom dom var sena :/ Ingen kommentar förutom att Star tyckte det var väldigt märkliga hinder runt hela banan! (dock hoppade hon aldrig ut!)
Efter den totalt misslyckade dressyren packade jag in hästen i transporten och väntade på att hoppningen skulle börja. Hon var riktigt fin både på framridningen och hoppningen, sen blev det ytterligare lång väntan i ridhuset innan det var vår tur med hon gick riktigt bra fram till oxern med blåa vågplank där vi dels kom lite snett och hon gillade inte hindret så hon stannade! men jag tog om linjen och hon hoppade super! Har tyvärr inga bilder från hoppningen men det kommer antagligen film på facebook :)
Idag var jag hemma hemma från skolan igen pga en jävla huvudvärk! = Jag har sovit i princip hela dagen, trevligt att man är pigg nu då! Tur att jag har sovmorgon imorgon, det lär behövas tror jag..
Skulle egentligen klippt min pålle idag men med tanke på att det har regnat typ Hela dagen har det inte varit aktuellt så det får bli imorgon, om jag lyckas ska jag spara en stjärna på rumpan på henne! haha Gulligt!
Star - Min stjärna ;) <3




Kommentarer
Amanda

Hahah ååh så fint med en stjärna! :D <3

2010-09-21 @ 14:46:23
ellinor

ååh, lilla bebisen :') <3

2010-09-21 @ 18:23:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0