sjuk idag :/

Tråkig dag i skolan igår, Det började med att snickaren körde mig från lägenheten till mammas affär :) Väldigt snällt! Sen gick jag ner till skolan 10.15 och då visar det sig att lektionen är inställd och den första och ända lektionen för dagen är språk kl 13.20! Vadå irriterande!? Jag gick till hälsovisionen och köpte mat som jag tog med till mammas affär och åt där, sen åkte jag hem...
När jag gick från bussen till gården (vilket är mer än 1 km långt) kom det två stycken bilar men tror ni någon av dom stannar och frågar om man vill ha skjuts, Nej! ååh! Iaf kom jag fram tillslut och senare blev det hoppträning på hfrk.
Det gick verkligen jättebra på träningen! så på söndag ska jag först tävla en klass i dressyren (LB:1) och sen hoppa en runda på 90 cm ;)
Älskade lille hästen <3

Nu ska jag gå ner och äta frukost vid ett ej befintligt matbord eftersom det är ute i garaget och får sig en omgång vit färg! :)


Kommentarer
warnmark -hästblogg

Sv; Hihi jag köpte en idag och är redan kalasnöjd :D

2010-09-17 @ 21:43:46
URL: http://warnmark.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0