Disappointed,..

Regn, regn, regn, kan det bli tråkigare? Jag tror inte det faktiskt.

Men men, inte ska man vara ledsen för det när det finns en mysig lägenhet som väntar på en :) Snart kommer Linnéa hit så jag kanske borde börja packa lite så vi kan åka sen..  ;)
Och vet ni en hemsk sak, Jag använde min Dunväst idag! DUN!? Det innebär att det är Kallt ute!
Men helt ärligt längtar jag tills jag kan använda min underbara dunjacka :) haha låter lite konstigt men jo så är det!
Har precis skrivit ut dressyrprogrammet jag ska rida nästa helg (LB:1), haha får se hur det går.. om vi ser det som en Träning och inte en tävling så blir det nog bra!
På tal om någonting helt annat så ska några jag känner åka till Thailand i Februari, jag vill SÅ jättegärna följa med! Saknar solen och värmen så otroligt mycket, och Thailand är ju så himla underbart! Vem vill inte åka dit liksom?
Nej nu behöver jag packa lite känner jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0