skolfoto time...

Sitter i skolan just nu, bara så där en hlavtimme innan det är daxför skolfoto, och sen tillråga på allt är det lite mer än en timme tills första lektionen börjar, blir man trött eller?

I alla fall, igårkväll åkte jag ut till gården eftersom jag betsämde mig för att sova där :) Haha, Rebecka var snäll och sov där med mig :D Eftersom båda var vääldigt hungriga så åt vi direkt när hon kom, en väldigt god kasslergryta med ris :D

Sen blev det n ridtur i paddocken och Rebecka hjälpte mig rida igenom dressyrprogrammet jag ska rida den 19. Det gick hyffsat okej men vi behövder deffenitivt träna på galoppfattningar, spec till vänster :)

Måste säga att jag är stolt när jag gjorde min spanska-läxa utan att förstå någonting :D

haha nu är det daxför foto!



Kommentarer
Amanda

Dressyren du ska rida? :D

2010-09-08 @ 15:51:06
Amanda

Uppdatera.. :)

2010-09-09 @ 21:37:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0