in the skoola...

har håla och sitter och läser alla möjliga olika bloggar, haha duktigt Matilda! Jag har verkligen ingen som helst självdiciplin längre, jag som skulle läsa "The Notebook" men det får vänta tills  jag kommer hem. Mycket mysigare att kunna krypa ihop i soffan med massor av kuddar och filtar och en kopp té med tanke på det super tråkiga höstvädret som för tillfället vilar över helsingborg. Sommar, en Kort vinter och vår är helt okej men hösten kan väl bara ta sitt pick och pack och disappear eller något!
I alla fall kan jag berätta hur skönt det faktiskt var att cykla till skolan idag! Kände mig så duktig imorse, tyvärr känns det inte lika motiverande att cykla hem igen men jag har ju inte så mkt val! :) måste också tillägga att jag cyklade hela rundan runt Håkantorp igår när Maja red på Lickis (ca 30 min)  haha bara jag inte blir värsta hälsofreaket! Men det tror jag inte är så stor risk dock!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0