In the apartment

Sitter just nu i en mysig fåtölj med täcket runt mig och datorn i knäet (Tummen upp till pappas mobila bredband!) i min mysiga lilla lägenhet :D
Har sovit här inatt med Rebecka och min syster, men att sova är överskattat, stället hade vi väldigt kul :D
Men tillslut blev det lite sömn ändå :)
Igåtkväll åt vi pastasallad, kassler, kycklinglår, kyckling spett, varma frallor och vindruvor! Mycket gott :)
Nu väntar jag bara på att de andra ska vakna så jag kan göra frukost.
Jag funderar starkt på att bo här måndag till onsdag eftersom jag börjar 10.15 då, hade varit lite nice men det är ju inte kul att bo här själv.. :s
Nu dör snart min dator..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0