Good Night :)

Nu är det snart dax att sova efter en händelserik dag :D

Efter lunchen i skolan begav vi oss mot Stortorget där Alliansen skulle komma och snacka, men eftersom det var så jävla kallt så gick jag först och köpte en Hot Chocolate  :)
Sen råder jag alla att gå in på Amandas blogg där det finns väldigt mycket mer info och även mycket vackra foto på både Jhg people och ministrar :)
(fick bli en Kreta-bild bara för jag saknar det och värmen så jäkla mycket!)
Snart dör batteriet i min dator och jag orkar inte packa upp sladden, men jag kan ju passa på att berätta att Star och Lickis fick nya skor idag, det gick superbra och imorgon ska jag kanske, eventuellt hoppa lite i paddocken om jag orkar bygga fram en massa tunga hinderstöd och bommar...
Nu ska jag kolla på film hade jag tänkt,..och försöka hitta en person som vill bosätta sig i lägenheten med mig i helgen :D

God Natt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0