adressändring.se

Ja, man kan nästan tro att jag redan har flyttat ut hit till gården och lägenheten. Inatt och till imorgon bor jag här med Rebecka :)
Det var meningen att jag skulle till bussen men det är inte så väldigt kul i detta tråkiga sverigeväder så pappa kommer snart hit och så ska jag kanske köra till skolan :) det beror på vädret! Det är lixom så att jag har väldigt mycket emot vindrutetorkarna när jag kör, och då blir det lite problem haha!
Idag måste jag plugga lite så efter jag har ridit min lille pålle ska jag analysera politik! GUD VAD KUL! sen kommer iaf Rebecka och räddar mig :D
Fördelen med att inte ha ett skrivbord! Sitta i soffan med datorn i knäet och en godisskål på borden!
Igår tränade jag dressyr på Star, det gick väldigt bra med galoppfattningar i högervarvet men vänster var sämre men det är bara mer träning som gäller :) Ska träna på galoppfattningar idag ocskå och imorogn ska jag till hfrk och hoppa :)
Snart kommer pappa så jag kanske borde packa ihop mina skolsaker, Ni kan få en dagens outfit bild för en gångs skull :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0