Tingsrätten

Imorse hade jag mycket tid över så jag stekte ett ägg för en gångs skull :) Helt förvånad med tanke på att jag itne brukar äta frukost på vardagarna... Iaf kollade vi på film på Psykologin, Analyse This, den var ganska bra faktiskt:)
-----------------
En dagens outfit bild med dålig kvalité pga iphone och mörker :P
På Juridiken sen gick vi till Tingsrätten för att kolla på ett mål där, väldigt speciell känsla där måste jag säga. Målet vi kollade på var om misshandel men inte en så allvarlig sådan (enligt mig då) det var lite rörigt innan man kopplade vilka "roller" alla människorna hade eftersom där var tre stycken målsäganden och utöver åklagaren även en "extra" åklagare så ja, lite rörigt var det. Det tog ganska lång tid och stolarna var inte en av dem bekvämaste jag har suttit på men i övrigt var det ganska intressant att lyssna faktiskt.
---------------
Efter skolan körde jag ut till gården och red lite dressyr på min pålle som var jätteduktig idag igen, nu börjar det verkligen lossna lite känns det som :) Imorgon blir det hoppträning på hfrk ;)
I like the sky in the picture!
-----------------
Nu ska jag läsa de sista sidorna i The Note Book, Natti :D


Kommentarer
Veronica -En hoppryttare med ambitioner

Svar: Okej! Är verkligen sugen på att prova det bettet, har bara hört positivt om det. Känner ingen som har ett, men man kan ju hyra Sprengers bett. Får nog ta och göra det! :)

2010-10-13 @ 16:06:15
URL: http://veronicasroka.blogg.se/
Amanda

Åh vad fin bild :) Skönt att det går framåt!

2010-10-13 @ 19:10:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0