autumn's in the air :)

Klockan är halv 12 och jag känner att jag borde gå och lägga mig.. men som tur är har jag sovmorgon imorgon och börjar inte förrän 10.15 :) Blir förhoppningsvis en slappedag i skolan eftersom vi ska till tingsrätten på eftermiddagen med Juridikklassen vilket ska bli spännande :)
---------------------------------
Vår hovslagare är verkligen en klippa! Han ringde tillbaka till oss i morse (eftersom vi pratat in ett meddelande igårkväll) och sa att han kunde komma redan i eftermiddag! Tack och bock! Så efter en ganska seg dag i skolan åkte jag till gården så Peter kunde slå på Stars sko igen :) Sen red jag ut en runda och hon gick super! Vi körde på fin röd matchning idag också. Det blev rött schabrak, röda benskydd och röd kant på luvan :) Tänk vad snyggt det hade varit med dom röda sporrarna jag skrev om tidigare!? Det får nog bli ett par sånna tror jag :D
I just have to admit that my new stirrups are the greatest! I love them! :)
På lunchen idag (måste berätta att jag åt raggmunk på Ebba´s och det var mkt gott!) gick vi till H&M och givetvis kom jag ut med en påse..I den låg en mycket vacker nougatfärgad stickad halsduk med "volangkant", har tyvärr ingen bild nu, men det kanske kan bli en dagens outfit-bild med den imorgon :D
------------------------------
Måste också berätta att jag övningskörde hem från Mormor & Morfars stuga i örkelljunga innan, på motorvägen heela sträckan + att jag körde om en lastbil. Gick superbra och är mycket stolt över mig själv :D Dock var det väldigt läskigt då jag kände mig helt trängd av den stora lastbilen, men ja, det gick :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0