typ lov?

Kunde verkligen inte somna igårkväll vilket resulterade i ca 4 timmars sömn,. trots allt känner jag mig ganska pigg :)
Skrev ut 6 exemplar av mitt konfliktarbete imorse och sedan körde jag till skolan och lämnade in det :)
------------------------
Eftersom filmfestivalen börjar idag i skolan tyckte jag att jag fick mer ut av att följa med min syster till hfrk än att kolla på film så...jag funderar allvarligt på att ta lov redan nu efterosm både torsdagen och fredagen i skolan består av film....Just nu befinner jag mig i lägenheten och ska alldeles strax köra hem. Det är sjukt tråkigt väder måste jag säga! Regn och Rusk, en riktig höstdag skulle man tråkigt nog kunna kalla det.  Snickarna är färdiga idag så nu återstår bara målning och byte av golv m.m innan vi kan flytta in i vårt nya hus..
-------------------
Förresten gick klubbtävlingen i söndags suuperbra! Min pålle gick hur bra som helst i både 90 där vi kom 2:a och i 100 där hon tyvärr rev de 2 sista i grunden men jag kände redan innan att hon var trött och rundan kändes ändå hur bra som! Duktig häst jag har! <3
Nu ska jag släppa ut hästarna i de mycket tråkiga vädret eftersom dom fick nya skor tidigare :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0