ingen fantasi :)

Dålig uppdatering tyvärr men jag tror jag kan skylla på skolan och att min dator inte haft någon conection med det trådlösa nätverket eftersom den typ... inte kände för det (?) i vilket fall som helst kan ni få en bild på min mycket snygga pålle i sitt nya täcke :D

iphonebild = dålig kvatité :)
i alla fall kan jag ju skriva att träningen förra onsdagen gick kanonbra om jag inte gjort det tidigare :) sen har hon inte känts helt hundra men det kan ju bero på brunstning eller att hon sätter ny päls efterosm jag klippt henne, hon kändes iaf bättre idag och Om någon dag kommer Cissi och hjälper mig också :)
Nu ska jag fortsätta läsa The Notebook, imorgon bilr det POL-Konfliktarbete hela dagen vilken innebär att jag kommer vara död när jag kommer hem så räkna inte med någon uppdatering :) Puss&Godnatt <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0