i-lands problem :s

Idag fick jag mina nya stigbyglar :D men jag kunde tyvärr inte inviga dom eftersom pållen lyckats trampa av sig en av framskorna... Det blev att ringa Peter (hovslagaren) och förhoppningsvis kan han komma innan onsdag (!) då jag ska träna...
Sen har jag hittat världens coolaste sporrar som jag tror jag ska beställa, får dock inte tävla med dom eftersom dem är av plast men man kan ju ha dom på träning :D
Jag kan dock inte bestämma mig för vilken färg jag ska ha, förslag mottages gärna :)
Dom svarta är ju lite "neutrala" men ganska tråkiga så dom vill jag inte ha tror jag...
Dom bruna är sjukt snygga och dom matchar alla annan brun utrustning... :)
Dom röda är såå Coola! dom syns verkligen och det är ju lite det som är meningen..?
Nu ska jag kolla lite på en dokumentär om tvillingar, haha som jag förhoppningsvis somnar till :)


Kommentarer
Amanda

älskar såna stigbyglar! Har dom på alla mina sadlar :D

2010-10-11 @ 07:56:42
Julia

dom sporrana e nice

vilken färg det beror på vilken outfit du ha på häst o dig specielt när ni tävlar ^^

2010-10-14 @ 09:36:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0