tidsfördriv...

Just nu sitter jag i skolan och försöker skriva någonting vettigt på svenskan, dock går det inte så bra men jag kämpar vidare :) Hemtentan i Historia och Samhälle kan ju bara.. jag vet inte men typ brinna upp!? Jag orka inte!!
Nej nu ska jag sluta klaga! Hur går det för alla andra med övningskörningen? Själv har jag inte börjat än, har inte haft tid men nu snart ska jag gå handledarkurs med mina föräldrar och sen kan jag börja köra lagom till sommaren :)
Jag har också konstaterat att jag inte så speciellt bra på att kakla/foga, haha jag blev helt svart av fogen igår när jag skulle hjälpa pappa så  nej, inte riktigt min grej :)
Nu har jag snart suttit i en timme utan att komma någonstans med svenskan så det är dags att fortsätta!
Bye bye :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0