The sun is gone...

Vädret är skitdåligt och jag hade väldigt gärna flyttat utomlands, typ Frankrike? Amanda är på tror jag! haha men det känns lite orealistiskt just nu så jag får väl vara glad för vad jag har / kommer att få... :D
Men varje gång jag ser bilden jag har på skrivbordet på datorn längtar jag tillbaka till underbara varma och sköna Thailand! Där är verkligen underbart och jag har många gånger funderat på att göra något med mitt projektarbeta där nere :) Får se vad det bli men annars ska jag spara spara och spara massor med pengar så jga kan åka dit ändå på semester :)
Herregud så brun jag var! Nu liknar jag mer en...mjöl..påse? Känner mig jätteblek verkligen! Det är så himla dyrt att sola solarium och sen har jag i princip aldrig tid heller. Brun Utan Sol fungerar faktisk ganska bra men det är lätt att missa något ställe och då blir resultatet inte så bra haha.. Nu är tyvärr min Brun Utan Sol lotion slut och det har bara inte blivit att jag har köpt någon ny. Den jag har använt och ska köpa igen är Dove Summer Glow, Lite speciell lukt i början men man vänjer sig!
Nu måste jag städa, ursäka för ett ganska tråkigt inlägg och att jag iprincip aldrig uppdaterar min blogg men jag har aldrig någonting vettigt att skriva om!


Kommentarer
AMANDA

Jag är lätt på! France, here we come! ;)<3

2010-05-18 @ 23:05:08
URL: http://amandamikaelas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0