Snart är det...

...Sommarlov och det närmar sig med stormsteg!
Det är knappt att jag kan förstå det, nyss var det fyra veckor kvar, och idag, just idag är det endast två! Det är helt sjukt vad snabbt tiden går!
Dagens lunch tillbringades på stan där jag & Amanda kollade på skor i den underbara solen som tyvärr gästades av en något tråkig blåst...Men som sagt skor..jag hittade ett par ganska snygga ballerina (som jag är i stort behov av!) men dem kändes inte helt hundra,..
Spanska nationella gick åt skogen,,höll dessutom nästan på att somna(!)
Jag kom hem 17.30 idag och var sjukt trött och frös efter att ha haft idrott på Heden så jag tog en filt och la mig på soffan :)
Nu har jag skrivit lite på min hemtenta(!) och hade faktiskt tänkt att sova, Har jag förresten berättat att jag fick sommarjobb på ridhuset? väldigt dåligt betalt måste jag säga :/ Men det är ju i alla fall bättre än inget alls :)
God natt alla och sov gott! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0