"Inte Bra" : )

Ursäkta för de extremt tråkiga inläggen innan idag men så kan det bli ibland...
Dagen har varit...mindre bra tror jag.  Skolan var typ skittråkig idag men sen tog jag i alla fall bussen till väla, ganska onödigt med tanke på att vi köpte fika och sedan åkte vi hem direkt igen (Jag, maja, mamma & pappa)
Men i alla fall skulle jag fixa någonting att äta på kvällen, fast i köket var spisen fortfarande urkopplad så jag fick bege mig till maxi för att handla någonting istället så det slutade med varma mackor som inte blev speciellt goda, men en promenad till cykeln (som stod uppe vid busshållplatsen) och sen en cykeltur var vad min hjärna behövde så det var ganska skönt faktiskt :)
Ikväll kollade vi även på resor, någon som har något förslag? :) Helst inom Europa med tanke på att vi var i Thailand i November... fast jag hade inte tackat nej till typ Florida eller Miami :)
För er som missade det så visade sig solen idag :D Tummen UPP!! :D
Nu ska jag duscha och sen kolla på tv eller någonting liknande, börjar 9.45 imorgon, Ganska soft! :D"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0