sjuk :(

Redan i tisdags när vi var i Lund åkte jag hem vid lunch med pappa för jag var sjuk, hade väldigt mycket hosta och ont i halsen :s Sen gick jag till skolan igår för jag tänkte att Tennis är inte så ansträngande och 2 lektioner klarar jag och det gjorde jag...Men idag kunde jag knappt prata på morgonen och hade ont i huvudet så nu är jag hemma.

Jag har faktiskt gjort min engelskläxa till imorgon och så ska jag snart läsa sidorna i geografiboken som är väldigt tråkiga :( Och så måste jag verkligen ta mig tid till att läsa den förbannade engelskboken Of mice and men, inte alls kul men det måste också göras tyvärr!


Snart skulle pappa komma med mat :) Och på tal om annat måste jag börja träna haha känner att det kan vara bra att börja med det nu, någon som vill gå med mig? Annars lär jag inte ta mig tid till det!


Ha det bra alla i detta mycket tråkiga väder!
(Och som ni märker vill inte bloggen förstå mina blankrader så den trycker ihop all text, inte bra!)



Kommentarer
Anonym

Jag kan gå med och träna! vi köper ett 10-klipp kort på friskis :P

2010-03-11 @ 21:02:02
URL: http://emmesblurr.blogg.se/
Matilda

Ja vad bra ;D de tycker jag att vi gör :D <3

2010-03-12 @ 11:10:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0