HFRK

Ja, som några säkert har märkt har jag inte skrivit på ett bra tag men jag orkar aldrig, Jag har i alla fall varit i Göteborg med Linnea och det var hur kul som helst! Hotellet var super fint och showen jättebra!Jag köpte lite saker på mässan, bland annat nya läderridstövlar :) (Fellini, från Italien)
Skolan har varit ganska tråkig men veckan har ändå gott relativt snabbt och tyvärr även helgen,..Har tillbringat min helg på HFRK, vad har ni gjort?
Igår var det en inte så bra gymnasieshow och sen byggde vi bana till tävlingen idag och sen sov Sara här hos mig ;)
Jag har suttit i sekretariatet hela dagen, lite drygt men ändå helt okej :)
Jag som tyckte jag var väldigt duktig och tog med mig matteboken till ridhuset var ju inte lika duktig på att öppna den tyvärr, ahha så jag får plugga nu istället :/
Och jag som itne har ridit på typ 3 månader förutom dom dagarna hos Rebecka ska börja på ridskolan på storhäst! Jag tror jag kommer dö ;s men jag hoppas jag hittar en foderponny snart! :)
Ha det bra!


Kommentarer
Emelie

var inte gymnasieshowen bra? :O

Det kommer ju gå hur bra som helst på storhäst ;D Jag tror bara man ska vänja sig den första gången ;)

<3<3 hoppas du hittar en supergullig foderhäst!

2010-03-08 @ 15:11:24
URL: http://emmesblurr.blogg.se/
Matilda

haha nej showen var inte så bra :P ja jag tror också man måste vänja sig så det går nog mycket bättre nästa gång :D Jag vill verkligen hitta en häst, men det är jättesvårt :/ <3

2010-03-12 @ 11:12:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0