inköpsdag :)

Jag valde att stanna hemma idag, det var mer lockande än en friluftsdag på norvalla...

i alla fall åkte jag på inköpsrunda med mamma, blev lite saker till resan och även en del saker på hööks till stallet :)
När vi kom hem (just det, jag var hos tandläkaren också, äckligt, tycker inte om det..) men ja då skulle jag ut och sola men som mamma säger "det var isbjörnar i luften" haha och ja, det kan man lugnt säga! så jag bestämde mig för att vara spontan och gå på bio med Jojo istället, ännu en gång grät jag till "The Last Song" :)


Imorgon känns som ännu en onödig dag i skolan innan sommarlovet men jag får väl gå dit och vara social :) Efter blir den en runda på stan med Amanda, har en del saker att köpa inför resan och sen ska jag till Kunskap på återträff :)
Får nog ta och städa lite på rummet nu och sen ska jag sova, ha dé!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0