a lot of news :)

Ja, det har ju hänt en del sedan jag bloggade senast,.
Skolavslutningen var trevlig! Och jag fick en jättegullig present av bästa Amanda! <3 En jättesöt nyckelring i form av en ballerina! Love It!<3
Jag köpte även världens finaste Umbrella, svart/mörkblått med vita prickar på, väldigt nice!
I en vecka var jag och Johanna på underbara Kreta! Sjukt kul hade vi! Hotellet var väl,..ja inte mycket att prata om haha men det låg i alla fall i princip på stranden! Vi träffade två andra tjejer som bodde på samma hotell, Lina och Camilla, jättetrevliga! Sen var vi på Eclipse och där träffade vi Kenza!! :D
Fler bilder finns på facebook :)
När jag kom hem hämtade vi Monti och Ice-Cream och släppte dom på betet :) Sen har vi varit på gården och fixat i princip varje dag, det är helt sjukt att den är vår nu!
Nu ska jag ut i solen och sen till gården och ponnysarna :)


Kommentarer
AMANDA

ååh, du är för söt! guuuud, vad fina bilder! vi måste till kreta nästa år! <33

2010-06-27 @ 19:26:41
URL: http://amandamikaelas.blogg.se/
Kia

HÄrliga strand bilder :)

2010-07-15 @ 22:28:23
URL: http://kiiika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0