update i skolan

Sitter i skolan nu och ska snart på lunch, det lutar åt Ebba's Fik men det återstår att se!

Amanda kom precis som ett bevis på att det fortfarande regnar ute, inte kul, men bättre det är fint väder imorgon när vi slutar :)

När jag skulle gå till bussen imorse insåg jag att min bror hade tagit paraplyet som jag planerat att använda så jag fick leta upp ett annat, det resulterade i ett skabbigt leopardmönstrat haha, Snyggt!

Hade betygssamtal med Mia om geografin innan och jag fick VG+, är verkligen jättenöjd! Samma betyg som i de flesta andra ämnen men mest nöjd är jag med mitt VG i Spanska, haha herregud vad jag inte tycker om det spårket men ändå går det bra utan att jag inte kan någonting? :)

måste dra nu., ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0