superglad! :D

Jag har solat som tusan nu i helgen, måste ju få lite grundfärg eftersom jag och Johanna åker till Kreta på Fredag :D
Fan vad nice det ska bli!
I alla fall har jag en inte så avancerad engelska redovisning kvar imorgon och ett matteprov som förhoppningsvis inte heller är så svårt imorgon.. sen är det LOV!!
Har som sagt legat vid poolen och solat med Johanna i helgen och idag var jag på väla med Rebecka och Andrea :)<3
Just nu sitter jag och planerar inför sommaren,..lite grejer som behöver köpas och så... herre gud vad glad jag är!! :D
Först sak jag till Kreta, sen ska jag jobba i två veckor och så kommer Monti och Icen hem till oss, och sen ska jag nog till Kristianstad i några dagar till Emelie&Erik :) och sen bara "slappa" (det lär bli jävligt mycket att göra) hela sommaren :D
NU ÄR SOMMARLOVET NÄRA!
Nu ska jag göra något annat haha :) ha det bra puss hej! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0