Moppetime ;)

It's finally mine :) and I'm still smiling :)
Idag lagade jag omelett till frukost med morötter i :) Mycket gott faktiskt, och lite nyttigt förhoppningsvis ;P
Funderar på att köra moppe ut till gården och rida ut på Monti eftersom det blev ett dressyrpass igår på henne, men det är tråkigt att vara där själv så jag får försöka få med någon :)
Hoppponnyn har blivit en fiin dressyrponny :) <3
Cissi var och hjälpte mig med Star och hon gick också jättebra! Tyvärr inga bilder eftersom Maja som fotade red samtidigt som mig, men det får väl bli nästa gång :)
ikväll blir det hoppträning på hfrk med Star så då kommer det antagligen någon film :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0