happyface!

Igår red jag ut en sväng på Star själv, det gick superbra och jag hittade tillochmed en "väg" mellan 2 åkrar som gick att rida på! Haha överlycklig för minsta lilla eftersom ridvägarna lyser med sin frånvaro! Men snart kan man nog rida lite mer när bönderna klipper/skördar sina åkrar! :D

Idag kom Cissi för dressyrträning, Det gick riktigt bra med både Star och Monti! Provade även det nya tredelade gummibettet som hon tog med sig och det funkade också bra :) Så det ska jag rida på nu några dagar :D
Imorgon skulle vi egentligen åkt till stranden med hästarna men så blev det inte eftersom mamma bestämt att vi ska till Röstånga marknad :( Aja, vi får väl se i veckan istället :)
Bild från förra året :) <3
Citat av pappa tidigare idag
"40 tusen för att få dig glad"
Nu ska jag vara lite social, kan ju bara tillägga att det är inte många sekunder jag inte har haft ett leende på läpparna idag ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0