Träningsdax :)

Låg och solade innan och trodde jag skulle dö av värmeslag men inte skulle jag använda poolen när vi har en sådan,.. nej det är ju dumt! haha :)

Iallafall frågade cissi om jag ville träna och självklart ville jag det så det blev att åka ut till gården :)
Först red jag Starlight och det gick faktiskt ganska bra :) Hon blev mjuk och började gå riktigt fint faktiskt :) Jag var helt slut efter ridpasset men det var bara att spola av henne och hämta Monti i hagen och tränsa henne. På grund av hennes skav red jag ju barabacka så det blev ett dressyrpass bestående av skritt och låångsam galopp (undviker trav utan sadel)   :) duktig ponny säger jag bara ;)<3
bild från när vi tog några små skutt igår :) she appreciated it <3


Imorgon blir det hoppträning med Starlight på hfrk och jag hade tänkt rida ut med Monti tror jag och sen får jag longera den lille vita så han inte är helt vild när Maja kommer hem från Blekinge och ska rida på honom :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0