strawberries :)

Dagen startar med Jordgubbar och mjölk precis som gårdagen avslutades! Snart ska jag iallafall bege mig på cykel till Sara :) Ska bara plocka ihop alla saker jag ska ha med mig först ;P

Igår red jag först på Monti och det gick väl helt okej, inte som när cissi hade dressyrträning med oss för då gick hon som en dröm! Fina lilla ponnyskruttan <3 Men sen red jag iallafall Starlight och det gick också jättebra! Hon gick på bra frammåt och det var det enda jag krävde av henne :) <3
Jag och mamma var på Hööks och där hittade jag en jättefin limegrön grimma som jag var tvungen att köpa till henne då hon passade så himla bra i mitt limegröna schabrak :)
haha konstig bild på mig men Starlight är fin ! <3
Idag får Monti vila eftersom hon har ett jättestort skavsår av sadelgjorden :( och sen får jag väl rida barbacka några dagar :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0