Lantz

Ja, igår var jag, mamma och pappa på handledarkurs på Lantz trafikskola. Ja! Jag är bara sådär ett år sen med det men va fan jag har inte haft tid innan,.. :)
I alla fall så fyllde jag år i tisdags :) Mycket trevligt! haha ;) Jag fick mestadels pengar men även kläder och en speciell rockring somär extra tung och masserar samtidigt som den tränar magen! Supersmart! Sen fick jag även Körlektioner på körskolan :) Jag fick ocskå "LOVE" i vita träbokstäver att sätta på min hylla :)
Orkade inte fota allt men här är en bild på rockringen som ska göra min mage vältränad!
Imorgon ska jag åka till Emelie och Erik i Kristianstad och sen kör vi vidare till Blekinge där mamma och pappa hämtar mig på söndag då vi ska till Hässleholm och kolla på en häst :)
Orkar inte skriva mer men räkna med att få information om hästen på söndag eller måndag :D
haha ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0