Gratis resa?

Jaha, då har jag jobbat på ridskolan i två veckor, första var väldigt soft men sen kom helvetet! ahha men, men jag överlevde!
Ponnysarna slår ihjäl varandra om de går i samma hage eller i hage bredvid varandra så nu går de i hagar på olika håll,.. :/ lite tråkigt tyvärr. Imorgon ska jag i alla fall med Cissi till Höör på arabutställning (hästar!) så kameran ska laddas! Dessutom får jag träffa min lille ponny som jag saknat mycket :) <3 Och på söndag kommer Rebecka hem från USA :D
Blev nyss erbjuden en Gratis resa till Kreta, same place som jag och Jojo var på, haha men jag kan fan inte åka helt själv! :P Speciellt inte när det var Florenc som betalade! Big NO,NO! hahaha :D
Nu ska jag sova! Ha det bra alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0