Fyndat!

Igår var jag först på Lantz trafikskola för att göra syntest inför körkortstillståndet och det gick bra! Kunde andas ut efteråt då jag inte behöver ha några glasögon ;D

Sen åkte vi i alla fall till Ryketofta eftersom där var rea, och givetvis var vi inte tomhänta när vi gick ut,.. Det blev en Pikeur Vinterjacka till mig som jag skulle få i julklapp av mina föräldrar! och sen blev det en PK piké, jättesnygg, beige och rosa :) Till Starlight blev det ett flugtäcke från Mark Todd, jättebilligt, bara 200 kr :) Och ett par benskydd i läder med fårskinn eftersom hennes ben är så känsliga :D Efentliga priset för både bak och fram var 1300 kr och dom fyndade jag för 400 kr! Helt perfekt! Man ska passa på att handla när det är rea!
Vi var på Hööks en runda också och där blev det ett supersnyggt klarrött schabrak som också var på rean för 85 kr :)
Flugtäcket och så syns även benskydden :D
Schabraket ser oranget ut på bilden men det är rött egentligen :)
Ska snart bege mig ännu en gång på cykel till Sara för att följa med henne till Ryketofta ;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0