ingen bra dag idag,..

Dagen började med att jag vaknade av världens högsta larmsignal! typ klockan 6 imorse, men tänkte jag på att det kanske faktiskt var en tjuv i huset? Nej! hahaha jag somnade helt enkelt om utan några som helst problem!

aja, som tur va var det bara falskt larm men ändå? haha lite korkat var det ju att somna om! Sen försov jag mig och fick stressa som tusan för att hinna till hälsobanken! men jag hann och väl där spelade jag tennis med många personer!  Inte för att jag var speciellt bra på det men det var i alla fall roligt!

Min och Saras geografi redovisning gick förvånansvärt bra för att ha tränat typ en gång precis innan ;P

Det var nog det enda positiva under hela dagen för efter skolan gick jag in 3 olika telefonbutiker för att fråga efter hörlurar till min mobil och batterilucka till mammas, men fanns det? nej! Fast batteriluckan fanns faktiskt på telenor men där vägrade dem skicka min mobil på service! Hela mobilen stängs av ibland när jag pratar i den samt hackar! De skyllde på att deras telenät hade problem och att jag skulle vänta några veckor! men det var ju för fan inte det som var mitt problem ;o ÅÅH så sur jag blev!

Hfrk sen med min syster gick väl bra fram till vi skulle fika,..fick då reda på att världens bästa lilla B-ponny prinsessa hade gått bort ;'( <3 Du finns alltid i våra hjärtan älskade vän<3

even the strongest sun will burn out

Nej nu ska jag gå och lägga mig innan fler dåliga och hemska saker inträffar idag, Godnatt <3

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0