frukost time!

HejHej kära blogg!

haha, jaha, är hemma från skolan idag eftersom jag är lite sjuk, men jag mår bättre nu :) Skulle ändå bara simmat med skolan idag så jag tror jag överlever!

Just nu bor jag i min systers rum om ni inte redan visste det pga snickarna som renoverar mitt ;) men dem är lite långsamma tycker jag! Förra helgen tömde jag min garderob som var väldigt överfylld! Det var riktigt många kläder jag inte hade en aning om att jag ägde! nu ska jag tömma min byrå och det blir nog ungefär samma resultat där skulle jag tro, en massa kläder jag inte använt på hur länge som helst och som jag inte tycker om längre!

Nej nu ska jag äta lite frukost för jag är verkligen hungrig!

och imorgon ska jag (och mina föräldrar) åka och kolla på en häst:) ska bli kul!

Ha det så bra!!

// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0