13-spelen & Kingsland :)

Var och kollade på 13-spelen på HFRK idag ;) eller jag var där i fredags och kollade på Bea också, som för övrigt blev tvåa med världens bästa ridskoleponny Poppe! ;D <3 Men idag skulle jag kolla på Linnea men jag missade henne tyvärr :( Kollade på de andra fina ponnysarna och så kollade jag ju även hos utställarna ;D Hittade mycket fint jag ville ha!

http://www.youtube.com/watch?v=qLL7-gly1tw En film på Poppe innan han kom till ridskolan

Pappa hämtade mig och körde mig till Lekt så jag kunde gå ut på en promenad med vildhästen! är väldigt trött på att inte ha ett ridhus jag kan rida i :( När mamma hämtade mig berättade jag för henne att jag hittat en jättefin Kingsland jacka och jag blev helt chockad när hon sa att vi kunde åka och kolla på den! Haha, det slutade med att jag fick en kingsland dunjacka och en kingsland fleece, den svarta med flagga på ryggen, och så köpte mamma en ny brun pikeur jacka till sig!
Skola imorgon, var har lovet tagit vägen? Jag har ingen lust alls men vad har jag för val? haha
Nej nu ska jag gå och duscha och sen ska jag prata allvar med mina föräldrar!

// Matilda<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0