gott&blandat :)

Idag har jag gjort absolut ingenting förutom att ligga i sängen och kolla på TV :) Först på Dirty dancing som gick på tv och sen The secret life of the American teenager som visades i princip hela dagen :)
I fredags var jag och åkte skridskor i ishallen med Sara, Emelie och Lina, sjukt många små barn men vi överlevde och det var flera år sedan jag åkte senast så det var kul! Trots att det var snö och väldigt kallt cyklade jag faktiskt dit! haha väldigt bra för att vara jag måste jag säga:)
Det är alltid kul att träffa nya människor och ännu roligare blir det om personen i fråga är supertrevlig! Tack för en trevlig fredagskväll med god paj och tjejsnack med Johanna och Marina :)
Igår hade vi kalas för min lillebror som inte är så liten längre, 13 år fyllde han förra lördagen, japp på Alla <3 dag, somliga har mer tur än andra ;)  I alla fall spelade vi spel, Rappakalja, på kvällen när de flesta var en aning alkoholpåverkade! haha ja det var ju en rolig upplevelse och med många konstiga förklaringar! Jag var inte alls trött så jag somnade inte förrän vid 4 på natten/morgonen så därav tillbringades denna dagen i sängen framför TV:n!
Imorgon ska jag åka till Rebecka och bo hos henne till onsdag, Ska bli jättekul verkligen! ;D
Och nästa Helg bär det av till Göteborg för där är det Göteborg Horse Show :D

Jag har bestämt mig för att inte äta godis och ljus choklad på ett tag, det är okej med typ 70% mörk choklad och någon kaka ibland men jag är så sjukt beroende av socker (godiset) så det finns inte ;P






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0