sleepover x2

Lovet har varit väldigt nice och jag tror inte det blir sämre!
Jag och Rebecka bodde på gården själva och passade hästarna :D verkligen hur mysigt som helst! Världens snällaste familj måste jag säga! Jag fick träna med Diddi helt gratis för Erika och sen rida ut med henne de andra dagarna :) Jag och Rebecka bakade och lagade mat och hade jättekul! :D <3
Diddi på översta och Eko under :)

Onsdag till torsdag sov jag hemma och hade vääldigt lång sovmorgon! Man kan ju säga att jag var en aning trött!
Sen har jag sovit hos Johanna och vi hade också jättekul! Vi gick först på bio, Fish Tank, väldigt speciell film måste jag säga! det blev i alla fall massa snack och maten vi lagade blev supergod!
Idag har jag packat upp och sen packat ner till Göteborg som jag och Linnea ska åka till imorgon :D Gud vad kul det kommer bli! Vi tar tåget upp och ska bo på hotell och på söndag ska vi kolla på GBG Horse Show :D

Nu ska jag gå och lägga mig eftersom dom hämtar mig vid 07:20 imorgon!
Godnatt!


Kommentarer
Anonym

Det var verkligen roligt:D detta MÅSTE göras om ngn gång ;D Diddi och Eko<33



Hahaha:P vi lagade maten typ EN enda gång XD annars blev det FINDUS mat för hela slanten:P gottis:D

2010-03-18 @ 16:51:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0