onödig info ;P

Jag måste bara börja med I Love My New Room!
Nu till lite viktigare saker :) Jag vill såå väldigt gärna åka på semester under påsklovet och helst till Thailand. Har försökt få med några kompisar och lyckats bra med det men priset på flyg är det stora problemet tyvärr, det är så himla dyrt! Boende är inga som helst problem, det löser sig när man väl kommit ner men flyg,..
Någon som vet en hemsida man kan boka billiga flygresor på?


Kap Verde kan vara ett alternativ om föräldrarna gå med på det, men där är ju inte lika billigt att "leva" och jag älskar det härliga och vänlig folket i Thailand ! <3 Aja, hoppas det löser sig på något sätt för jag vill verkligen åka utomlands till ett varmt land!
På tal om annat så har jag prov i geografi imorgon, mindre kul. Jag orkar inte plugga mer så det är bara att hoppas på det bästa! Nu ska jag gå och duscha sen ska jag sova!
Puss&Godnatt! <3
// Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0