Duktig!

En helt okej skoldag som inte började på bästa sätt! haha jag försov mig imorse och vaknade halv 8 ;o aja, jag lyckades på något konstigt sätt bli klar på 10 min och kom bara lite sent ;)

Hade två lektioner och sen slutade jag ;) var på Expresso house och firade Annikas födelsedag :) Sen gick jag tillbaka till skolan med Emma och det blev att jag stannade och pluggade! Där fanns ju mer trevligt folk! Jag blev klar med Ergonomi uppgiften och lämnade in Påskön samt hann göra spanska läxan! Duktigt! ;)

Sen kom jag hem och kollade på film,..ingen aning om vad dem hette men dem var bra!

Är inte på topp humör för tillfället, men att skoldagen är lika kort imorgon skadar ju inte! och dessutom träffa Emelie och Ida efter sak bli kul!! ;D

Nu ska jag gå och duscha och hämta någonting gott i kylen som jag inte alls bara har kollat typ 17 ggr redan! haha ha en bra dag!
// Matilda <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0