allt och ingenting

ja,.jag har ju inte bloggat på ett tag men skit samma, har inte haft tid!

Mitt rum har verkligen blivit superfint! ljust och vitt och jag älskar det!

Jag har varit hos frissan också, gjort slingor och klippt  luggen haha för jag såg ingenting så himla lång den var ;P jag vet itne mer vad jag ska skriva men jag har ridit min fina monti ponny<3 Dum som jag är tog jag dressyrsadel och jag fick ju inte liite träningsvärk eftersom jag inte ridit på nästan 6 veckor ;s men det var kul! och jag får ha henne i sommar igen ;D

hur det går med foderponny vet jag knappt själv :( jag letar och letar men snart hittar jag väl någon jag gillar förhoppningsvis ;)

nu vet jag inte vad ajg sak skriva mer än att jag hatar energidebatter och fossila bränslen!

ha en bra dag!
// Matilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0