internet

Sitter för tillfället vid Saras dator på lunchen i skolan, man få ju passa på eftersom vi inte har något internet hemma än..
Idag vaknade jag 40 minuter försent på grund av att min mobil inte ringde.... Lyckat!  Jag hann nästan i tid till skolan :) Har köpt två jättefina armband som jag ska ha till min halvfärdiga outfit på julafton,,nu blir den lite mer färdig i alla fall :) Bild kommer kanske imorgon :)
Glöm inte gå in och kolla på Inverno's hemsida och köp sistaminuten julklapparna :D
www.ufinverno.blogg.se

Efter skolan idag ska jag köpa nya broddar till pållan så hon slipper halka runt i hagen...sen var det någonting annat jag skulle köpa också men antagligen var det inte så viktigt eftersom jag helt glömt bort vad det var :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0