last day in freedom

Vaknade imorse när pappa kom in och sa att det kom några hundra balar halm om någon timme :o
Jo tack! Det var bara att gå upp och åka med ut till gården. Jag hann städa bort lite skräp från loftet innan dom kom med 283 balar! Mina armar och händer ser ut som fan nu, det är ju nästan pinsamt att visa sig så i skolan imorgon :(
Iaf gick dressyrträningen för Johanna väldigt bra och Star var jätteduktig :)
Jag har anmält mig till Kullabygdens Pay&Ride den 9 september så jag hoppas pappa inte är ute och reser så han kan köra :) Ska försöka mig på att hoppa en 90 cm och sedan en 1 m, måste ju passa på att prova  när det inte är "riktig" tävling :)
Skolan imorgon känns inte så väldigt motiverande men det är väl bara att gå dit och se glad ut, om några dagar är man inne i rutinerna igen och det känns som att vi aldrig haft något sommarlov...
Dock finns det ingenting som kan ta alla underbara minnen ifrån en ;') <3
Nu ska jag sova och hoppas på att skoldagen blir kort imorgon så jag har tid att städa mitt rum, det är i STORT behov av det :)


Kommentarer
Amanda

MER INLÄGG! :D:D



och så vart det länken..

2010-08-28 @ 15:45:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0