söndag

Imorse bar det av till HFRK för att hjälpa till ett litet tag på Agria, Barnens dag. Sen kom pappa och hämtade mig och Maja och så åkte vi ut till gården.
Eftersom jag ska träna dressyr för Johanna imorogn och tränade markarbete igår red vi ut en runda idag istället ;)
Efter så skulle vi på kalas till min mammas mormor som fyllde 89(!)
Snart (imorogn förhoppningsvis) är även lägenheten klar på gården och då kan vi börja inreda den så man kan bo där, ska bli riktigt skönt faktiskt och jag funderar på att sova där nästa helg :)
Igår var jag förresten med Rebecka när hon tävlade i Kågeröd och det gick väldigt bra! Måste bara säga tack till hennes mamma, Gunnel, igen för att hon vill köra mig och Star till hoppträningen på onsdag eftersom pappa ska till Finland och mamma jobbar sent och är själv i butiken. Det är verkligen supersnällt! :D
Nu ska jag sova :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0