Tävling och Tårar

Det har varit en del blandade känslor senaste dagarna men jag kan ju börja berätta det roliga :)
Var i Åsbo och tävlade med Star, 80 & 90 cm, det gick hur bra som helst! Det blev ett megahopp över vattnet haha men ja, jag satt kvar iaf! Tack Amanda, Ellinor och Katalina för att ni kom och kollade och hejade på oss  :D <3
Efter tävlingen körde vi till Rebeckas stall och lämnade Star eftersom dom ska passa henne när vi är på semester, det gick jättebra och hon verkade trivas direkt vilket var väldigt skönt :)
Och nu till det väldigt tråkiga att vi tidigare samma dag åkte och lämnade Monti, min älskade lilla ponnyhäst, och Icen. Det var så jäkla sorgligt, hon har blivit så fin på dessa veckorna och jag kunde inte sluta gråta, men som jag tidigare skrivit Love comes with tears och det stämmer verkligen, börjar nästan gråta bara jag tänkte på henne nu. ;'( <3
I Love you <3



40 minuter kvar tills vi kör mot flyget som tar oss till Solen :D


Kommentarer
Amanda

Kom hem och uppdatera din blogg! :D Och så vart det ju den här länken.. ;)

2010-08-18 @ 19:25:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0