Portugal-Danmark-Swerigeland

haha Sorry Amanda & Co för att jag inte har uppdaterat någoting på Heela veckan! haha :D Men jag har varit i Portugal och haft världens bästa väder, sol, hav, och god mat! så nu är jag fulladdad med energi  :D
Jag har dessutom näästan lyckats vara utan dator i en hel vecka, om man inte räknar dom 30 sekunderna jag kollade vilka som mejlat mig undertiden taxichauffören väntade ;P
Det var roktigt sorgligt att landa i Köpenhamn när det regnade och var höst i luften.. och det blev inte bättre när vi kom till Sweden eftersom det då bara regnade ännu mer. Tråkigt!
Jag saknar min pålle oerhört mycket och imorgon ska jag hämta hem henne igen, då vi dagen innan vi åkte på semester var iväg och köpte en liten B-ponny(!) till Maja :D Licka heter hon och henne ska vi också hämta hem imorgon :D
Bilder från Portugal och på lille hästen och självklart på Star kommer imorgon :D <3
Nu ska jag sova, för det blir tidig morgon som förhoppningsvis inleds med McDonalds frukost! Me like :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0