ännu en vanlig måndag

Denna sommaren är helt klart den bästa någonsin, på alla sätt utom ett.

I alla fall tillbringade jag dagen med Rebecka och imorgon ska vi och Andrea till stan på förmiddagen. :)

Skulle verkligen behöva lite dressyrhjälp av Cissi så jag får ta och ringa henne imorgon också!
Sen tycker jag att det kan bli fint väder så vi kan äka till stranden med hästarna någon dag denna veckan, kommer då att ta med Monti<3 eftersom jag sen lämnar henne ;'( <3 och då kan åka dit med Star :)<3

Har förresten bestämt mig för att vara med i Åsbo och hoppa med Star den 9 augusti men det känns som att det är dags att lägga upp propositionen nu! Det är snart mindre än en vecka kvar! Hur som helst ska jag hoppa 80+90 hade jag tänkt :)

Nu ska jag hitta på någonting annat för att muntra upp mig själv.




Kommentarer
Lulliah

dom lägger ut propositionen typ en dag innan tror jag dom bruka göra ;o

2010-08-03 @ 18:23:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0