sömning!

Jag var så stressad imorse tills jag stod i hallen med ena skon på mig och kom på att jag inte började förrän kvart ö 8 ;) haha ;P Hade idrott i skolan och mitt knä vill inte längre, spelade basket och innebandy och sen volleyboll, kul för knäet sen! sen hade vi iaf skolfoto, man kan ju alltid hoppas det blev bra ;P och jag fick sitta ner,.as usual ;s

När jag kom hem läste jag det vi skulle i reflexboken och sen somnade jag (a) jag var vääldigt trött! sen kom jag på att jag hade en halvtimme på mig att skriva referatet coh det gcik super ;) sen körde jag till Lekt, han var inte riktigt lika sammarbetsvillig som igår för idag hade han kommit på att man kan busa även med ett hackamore ;P

Nu ska jag byta dator så jag kan läsa sandras funktionärslista som min dator inte vill öppna och sen skriva ut mitt referat ;)

             
                Konstig bild men, kära gamla kunskapstiden, saknar den!

// Matilda <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0